2014年3月31日星期一

SDI meilleur examen SD0-401, questions et réponses

Le test Certification SDI SD0-401 est une chance précieuse à augmenter vos connaissances de technologie informatique dans l'industrie IT. Il attire beaucoup de professionls à participer ce test. Pass4Test peut vous offrir les outils de formation particuliers à propos de test SDI SD0-401. Vous réaliserez plus tôt votre rêve avec la Q&A écrite par l'équipe professionnelle de Pass4Test. Pass4Test se contribue à vous donner un coup de main pour réussir le test SDI SD0-401.

Aujourd'hui, il y a pleine de professionnels IT dans cette société. Ces professionnels sont bien populaires mais ils ont à être en face d'une grande compétition. Donc beaucoup de professionnels IT se prouver par les tests de Certification très difficile à réussir. Pass4Test est voilà pour offrir un raccourci au succès de test Certification.

Dans cette société, il y a plein de gens talentueux, surtout les professionnels de l'informatique. Beaucoup de gens IT se battent dans ce domaine pour améliorer l'état de la carrière. Le test SD0-401 est lequel très important dans les tests de Certification SDI. Pour être qualifié de SDI, on doit obtenir le passport de test SDI SD0-401.

Code d'Examen: SD0-401
Nom d'Examen: SDI (Service Desk Foundation Qualification)
Questions et réponses: 118 Q&As

Bien qu'Il y ait plein de talentueux dans cette société, il manque beaucoup de professionnels dans les domaine en cours de développement, l'Industrie IT est l'un de ces domaines. Donc le test SDI SD0-401 est un bon l'examination de technique informatique. Pass4Test est un site d'offrir la formation particulière au test SDI SD0-401.

Pass4Test a une équipe se composant des experts qui font la recherche particulièrement des exercices et des Q&As pour le test certification SDI SD0-401, d'ailleurs ils peuvent vous proposer à propos de choisir l'outil de se former en ligne. Si vous avez envie d'acheter une Q&A de Pass4Test, Pass4Test vous offrira de matériaux plus détailés et plus nouveaux pour vous aider à approcher au maximum le test réel. Assurez-vous de choisir le Pass4Test, vous réussirez 100% le test SDI SD0-401.

SD0-401 Démo gratuit à télécharger: http://www.pass4test.fr/SD0-401.html

NO.1 What is a best practice to follow when documenting an Incident?
A. Always take a break before you write anything down.
B. Avoid making negative references about the customer in the documentation.
C. Make sure that others know how the customer treated you by documenting the interaction.
D. Use emoticons to communicate the personality of a customer.
Answer: B

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NO.2 Which is a common physical symptom of stress?
A. You are more susceptible to colds.
B. You rarely take lunch breaks.
C. You work longer hours.
D. Your colleagues all seem busy.
Answer: A

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NO.3 Which of the following techniques is the best one for reducing and eliminating conflict during a call?
A. Match the customer attitude.
B. Refrain from interrupting the customer.
C. Stop using the customer name.
D. Tell the customer you feel sorry for them.
Answer: B

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NO.4 What is the best way of using silent time effectively?
A. Build a rapport with your customer.
B. Check your e-mail.
C. Identify the best time for your break.
D. Write an e-mail to a colleague.
Answer: A

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NO.5 When you have a call that cannot be resolved, what is the last step you will take prior to disengaging
from the customer?
A. Confirm the details provided by the customer.
B. Determine the priority of the Incident.
C. Set the customer expectation for the next contact.
D. Verify the customer eligibility for service.
Answer: C

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NO.6 What is the best reason for using a standard greeting when answering telephone calls?
A. Using a standard greeting complies with Service Desk standards.
B. Using a standard greeting ensures consistent service.
C. Using a standard greeting makes the customer feel humble.
D. Using a standard greeting prevents individuals developing their own greetings.
Answer: B

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NO.7 Your help desk/Service Desk wishes to become a model for best practice, what is one of the main
sources of excellent information and advice to help achieve this?
A. A web master magazine.
B. Senior management meetings.
C. Knowledge Centred Support.
D. The marketing department.
Answer: C

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NO.8 What type of question will best encourage a customer to talk more about their Incident?
A. Closed questions.
B. Open questions.
C. Technical questions.
D. Personal questions.
Answer: B

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NO.9 What is a best practice for demonstrating personal accountability in your work.?
A. Blame others for mistakes.
B. Never admit that you made a mistake.
C. Perform your duties in a manner that meets with company policy.
D. Work according to your mood.
Answer: C

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NO.10 What information must be logged for every Incident?
A. A corrected version of the customer description of the Incident.
B. A note aboutthe customer preferred desksidetechnician.
C. Any commitments made to the customer.
D. Your opinion about the customer technical expertise.
Answer: C

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NO.11 Which statement best describes a good leader?
A. Good leaders demonstrate absolute control over their teams.
B. Good leaders do not need to offer incentives.
C. Good leaders encourage initiative.
D. Good leaders make all the decisions for their staff.
Answer: C

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NO.12 What is the best description of your role in supporting customers?
A. Avoid confrontation at all costs.
B. Deliver consistent, high quality support.
C. Escalate calls as appropriate.
D. Minimise talk time.
Answer: B

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NO.13 What is a benefit of teamwork?
A. Better time management.
B. Higher employee morale.
C. Improved conformity.
D. Increased competition.
Answer: B

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NO.14 What is a best practice for reducing conflict?
A. Agree with the customer.
B. Interject your opinion into the conversation.
C. Let the customer know that you are in charge.
D. Show the customer respect.
Answer: D

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NO.15 What factor is most important in determining the priority of an Incident?
A. The caller connection to the Service Desk.
B. The caller emotional state.
C. The Incident impact on the business.
D. The Incident impact on the Service Desk.
Answer: C

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Il faut une bonne préparation et aussi une série de connaissances professionnelles complètes pour réussir le test SDI SD0-401. La ressourece providée par Pass4Test peut juste s'accorder votre demande.

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